بوشهری‌ها ۴۰۴ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان برقرار کردند

0
21

 

مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: بوشهری‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۴ هزار و ۲۳۱ تماس با سامانه ۱۲۱ فوریت‌های برق برقرار کردند که این وضعیت نشان‌دهنده اعتماد مردم به خدمات‌رسانی این سامانه و تلاش مجموعه برای ارائه پاسخ‌های دقیق و به موقع است.

 

به گزارش کرانه بوشهر به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا ماندگار در تشریح این خبر اظهار کرد: از مجموع این تماس‌ها ۲۸۰ هزار و ۷۴۹ مشترک راهنمایی شدند و ۱۲۳ هزار و ۴۸۲ مورد بطور مشخص مربوط به ارتباط با نرم‌افزار ثبت خاموشی‌ها بوده است.

 

وی بیان کرد: از مجموع ۱۲۳ هزار و ۴۸۲ مورد ثبت شده در نرم افزار ثبت خاموشی ها ۸۵ هزار و ۳۵۷ مورد به خاموشی‌های رخ‌داده در نقاط مختلف استان، ۲۹ هزار و ۳۰۳ درخواست روشنایی و ۸ هزار و ۸۲۲ تماس دیگر نیز جهت پیگیری‌های تخصصی‌تر به بخش‌های مرتبط در شرکت توزیع نیروی برق ارجاع داده شده‌اند.

 

مدیر دیسپاچینگ و فوریتهای پاسخگویی ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: اپراتورهای سامانه ۱۲۱ شرکت با ارائه خدمات و راهنمایی ، مشاوره به نقش مهمی در تسهیل ارتباط میان مردم و شرکت ایفا کردند

 

ماندگار افزود: این اقدامات نشان‌دهنده اهمیت پاسخگویی و دقت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که همزمان با رسیدن فصل سرما و نیاز بیشتر مردم به حامل های انرژی این فرایند با جدیت تمام دنبال می شود.

 

وی اظهار کرد: سامانه ۱۲۱ به‌عنوان پل ارتباطی اصلی بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق، به‌طور شبانه‌ روزی فعالیت می‌کند و تمام تلاش برای ارائه خدماتی باکیفیت و رفع مشکلات مشترکان بکار گرفته شده تا سطح رضایت عمومی افزایش یابد.

 

 

ماندگار گفت: اطلاع‌رسانی سریع، رفع خاموشی‌ها و رسیدگی به درخواست‌ها، مأموریت‌های اصلی این سامانه است و تعامل مثبت مشترکان با سامانه ۱۲۱ و همکاری آن‌ها در اعلام دقیق مشکلات، به نحو ملموسی به بهبود خدمات و پایداری شبکه برق استان بوشهر کمک کرده است.

مطالب قبلیاعزام هیئت تجاری ایرانی به قطر
مطالب بعدیطرح‌های متنوع مسکن در استان بوشهر؛ اجرای پروژه‌ها تسریع شود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه خود را بنویسید
نام خود را وارد کنید